Helt nytt utseende för Verktygsboden.se

Under en längre tid har vi gradvis byggt upp ett starkare förtroende hos Verktygsboden. Vi har blivit det självklara valet för deras e-handels- och frontend-utvecklingsbehov. Efter att ha förvaltat deras tidigare frontend under lite mer än ett år, nådde vi till slut en brytpunkt där en ny design och en ny frontend blev nödvändiga för att möta dagens tekniska standard. Det handlade om allt från CLS-värden till API-integrationer, för att nämna några få aspekter.

Den 20 juni lanserades Verktygsbodens helt nya webbplats. Vi kan inte annat än uttrycka vår tacksamhet till Verktygsboden för det fortsatta förtroendet och samarbetet som vi har uppnått. Genom en personlig och ömsesidig relation har vi kommit fram till en slutprodukt som utgör en betydande förbättring jämfört med den tidigare versionen. Nu har vi möjligheten att fortsätta med förvaltningen/vidareutvecklingen och skapa nya funktioner och kundupplevelser som tidigare inte var möjliga.

Projektet har i huvudsak drivits av oss, med projektplanering, UX/UI, fotografering, filmning och frontend-utveckling. Wepartners har varit en viktig del av sökoptimeringen, spårningen och har även fungerat som en bollplank med nya idéer.

Ta del av vårt arbete nedan i bildgalleriet.

Funktionaliteter:

  • Hello Retail API-integration

  • TestFreaks recensioner API-integration

  • Helt ny UI/UX för mobilmenyn

  • Findify API-integration

  • Edge Finans

  • Prestandaoptimeringar

  • Helt nytt utseende

  • Skeletons/placeholder loaders


Är ni också intresserade av liknande tjänster?

Joakim Tagesson

I am the Creative Director and founder of Digifi. I’ve been devloping websites since 2010.

https://www.digifi.se/
Föregående
Föregående

Däckväljarfunktion nu live för Däckmästarna

Nästa
Nästa

Sverige Runt är nu lanserat